family Visser

Dit zijn wij... de familie Visser. Papa (Theo), mama (Esther), Ruben (10) en Lisa (8).

Wij zijn een heel gewoon gezin maar toch ook een beetje bijzonder. Omdat Ruben taaislijmziekte heeft maken we soms hele leuke dingen mee en soms ook nare dingen.

In deze blog vind je onze leuke en minder leuke belevenissen.

donderdag 5 februari 2009

boeketje geduld

Via mijn hyves kreeg ik van iemand een boeketje geduld.... nou dat heb ik ook eerlijk gezegd wel nodig. Want..... DE BABY MAG NU WEL KOMEN!!!! En dat terwijl ik eigenlijk nog maar 36 weken zwanger ben. Ik had gewoon in mijn hoofd dat dit wondertje ook te vroeg zou komen (net als Ruben met 33,5 weken) Maar het vindt het nog altijd erg fijn en mijn buik.... en zo zit ik met een dikke toeter thuis te koekeloeren. Want tja mijn bekken willen niet echt meer en het zorgen voor Ruben vergt momenteel al mijn energie. Beetje saai zo... dus kom maar op met nieuwe uitdagingen. Ruben doet het gelukkig nog steeds erg goed. Volgende week op 'weeg' controle. Kijken of de pakjes energie drank echt aanslaan. Volgens ons is hij wel gegroeid. Zijn buikje en wangetjes voelen weer wat zachter :-)

1 opmerking:

  1. Misschien slaat het nergens op, maar mij valt op dat cf-ers vaak te vroeg geboren worden. Dus...het geduld loont.

    BeantwoordenVerwijderen