family Visser

Dit zijn wij... de familie Visser. Papa (Theo), mama (Esther), Ruben (10) en Lisa (8).

Wij zijn een heel gewoon gezin maar toch ook een beetje bijzonder. Omdat Ruben taaislijmziekte heeft maken we soms hele leuke dingen mee en soms ook nare dingen.

In deze blog vind je onze leuke en minder leuke belevenissen.

maandag 5 januari 2009

veel goeds voor 2009

Allereerst allemaal de beste wensen voor 2009. Hopelijk wordt het een mooi en bijzonder jaar voor iedereen. Wij zijn de feestdagen goed doorgekomen. Zoals ik al eerder schreef zijn we met ons 3en thuis gebleven om alle mensen te vermijden die ziek waren. Na 4 weken kwakkelen met Rubens gezondheidwilden we het zekere voor het onzekere nemen. Maarrrrrrrr tja dat papa of mama ook ziek kan worden hadden we geen rekening mee gehouden. En zo werd ik vorige week opeens WEER ziek. Dikke bronchitus. Tja ik kan moeilijk voor een periode niet thuis komen en dus heb ik helaas Ruben weer aangestoken. Het hoesten was bij hem eindelijk weg en eindelijk begon hij zich weer beter te voelen. Dat heeft dus maar een paar dagen geduurd. Ondanks zijn ab-uur is hij weer snotje verkouden, koortsig en sinds gisteravond vermoeden we een oorontsteking. zucht.... hadden we zo ons best gedaan om de virussen buiten de deur te houden. Niet voor lang dus. Volgende week 14 janauri naar het UMCG voor de grote controle. Hopelijk dan een vewijzing naar de KNO arts voor buisjes want die oren zijn ook niet 'gezellig' Het is een bekende kwaaltje bij onze familie, dus weinig met CF te maken. Ja tja alleen dat hij sneller een kuur krijgt. Maar die heeft Ruben nu al dus het betekend voor hem nu gewoon uitzieken.... arme ziel!
Gelukkig was Theo de afgelopen week vrij en heeft hij Ruben en mij goed verzorgd. Morgen begint het harde leven weer en moet hij aan het werk. Hopelijk knapt Ruben snel op want tja die buik van mij neemt ook grote vormen aan. hahah De baby doet het nog steeds geweldig. Week 32 alweer. Spannend.... want in week 32 van de zwangerschap van Ruben begonnen toen de weeen. We zijn erg beneiuwd of dit mensje wel tot aan het einde in mijn buik wilt blijven zitten....
Ruben voor het eerst op de slij op natuurijs.....

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen