gedaan hoor....

Bedankt allemaal voor jullie lieve en bemoedigende berichtjes. Heb ik soms echt wel nodig. Maar ik heb gisteren naar het UMCG gebeld. Goed hé?!! hahah De arts vond het helemaal niet raar en juist heel goed (pffff) Ruben is dus weeeeeeeeeeeeeeeeeer aan een antibiotica kuur. De derde in nog geen 2 mnd. Na het weekend moet hij goed opgeknapt zijn en anders weer bellen. Dan moet er toch verder onderzoek gedaan worden of er iets 'onzichtbaars' aan de hand is. Ondertussen strijden we moedig verder en hopen we dat we toch gezellige kerstdagen zullen hebben. Al zal dat gewoon thuis zijn....

Reacties

  1. Hij zal heus weer opknappen. Wees vooral niet te bang om antibiotica te geven. Aanvankelijk vond ik dat ook heel naar, maar het helpt om Ruben's longen te beschermen. Houd daar maar aan vast. Hedwiche

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij zal heus weer opknappen. Wees vooral niet te bang om antibiotica te geven. Aanvankelijk vond ik dat ook heel naar, maar het helpt om Ruben's longen te beschermen. Houdt daar maar aan vast. Hedwiche

    woensdag, 24 december, 2008

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste mama van Ruben en natuurlijk Ruben,

    Ik volg jullie site al een tijdje (de foto van Ruben met zijn guitige snoetje trok de aandacht :-))
    Ik ben een cfer van 23 jaar en ik herken de spanning van antibiotica geven van mijn ouders. Het blijft spannend maar hoe 'hard' het ook klinkt, je gaat er aan wennen. Maar ik begrijp de spanning best hoor!!

    Mocht je ooit eens ervaring uit willen wisselen of gewoon eens willen horen hoe een 23 jarige cfer dingen heeft ervaren, mag dat natuurlijk altijd
    emoticon1985@gmail.com.

    Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

Het plan

pseudomonas

Met de neus op de feiten