family Visser

Dit zijn wij... de familie Visser. Papa (Theo), mama (Esther), Ruben (10) en Lisa (8).

Wij zijn een heel gewoon gezin maar toch ook een beetje bijzonder. Omdat Ruben taaislijmziekte heeft maken we soms hele leuke dingen mee en soms ook nare dingen.

In deze blog vind je onze leuke en minder leuke belevenissen.

donderdag 23 oktober 2008

stuntelkampioen

Ik denk dat ik in de toekomst wel vaker bij ome dokter langs moet met een bloedend kind.... Prachtig weer vandaag dus Ruben en ik met de auto naar ons 'groot bos' hier in de buurt. Nou ik denk dat hij nog geen 2 stappen had gezet en boem... plat op zijn snuit.... bloeden bloeden bloeden. Gelukkig ben ik een mama die altijd vanalles bij zich heeft (behalve dus pleisters, grr) Een rompertje heeft als grote pleister gefungeerd :-) (kan ik dus nu weggooien) Aangezien ik toch langs ome dokter moest voor een herhaal antibiotica kuurtje heeft hij Rubens hoofd gelijk maar even bekeken. Het viel op zich wel mee, maar het moest wel geplakt worden. En dus kunnen we het in de boeken bij schrijven: Ruben heeft een heus wondje wat geplakt moest worden.... hoevaak gaat dit nog gebeuren???? Ik ga dus nu mama's tas maar uitbreiden met pleisters en gaasjes :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen