zucht....

Gisteren las ik dat er weer iemand is overleden met CF. En deze keer zelfs een jongetje van maar 7 jaar. Een indrukwekkend verhaal trouwens. Het was een dapper ventje wat ik zo op de weblog kon lezen. Maar wat een verdriet... Ik voel me dan bijna egoistisch als ik dan zelf gelijk aan onze Ruben moet denken. Ruben doet het super en we hebben momenteel helemaal geen indruk dat hij ooit ziek gaat worden. Natuurlijk weet ik dat niet iedereen zo heel jong steft en natuurlijk weet ik dat het ook mogelijk is om fluitend door het leven te gaan met CF. Maar toch... zucht.... het verhaal van dit jongetje heeft me wel weer stil doen laten staan aan de ernst van de ziekte en daar word ik heel eerlijk gezegd niet heel vrolijk van. Theo (mijn man) zei laatst al dat ik niet alle verhalen moet lezen. Maar ondanks dit verdrietig verhaal (en die van Lisa een paar weken geleden) zijn er ook een heleboel mooie verhalen te lezen. Verhalen waar ook wij weer van kunnen leren. Dus ik blijf andere weblogs (of is het webloggen) maar gewoon lezen.

Reacties

  1. Het is echt verschrikkelijk dat Dean maar 7 jaar mocht worden. Maar Dean had geen cf. hij had het Adeno virus waardoor zijn longen heel erg ziek zijn gemaakt en toen in aanmerking kwam voor nieuwe longen. helaas had t vrius gewonnen.
    Sterkte
    Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OHHH ... dat had ik inderdaad niet begrepen. Nou ja, het blijft erg verdrietig voor Dean en zijn familie.
    Bedankt Anouk voor de opheldering!

    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het blijft inderdaad heel verdrietig. Hopelijk heeft hij nu wel zijn rust gevonden.
    hoe gaat het met jou mannetje? Leuk ventje om te zien zeg!

    liefs Anouk

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

Het plan

pseudomonas

Met de neus op de feiten