voor het eerst

oke ik ben zwanger en ietsjes gevoeliger... euh... oke ik heb vanacht enorm beroerd geslapen omdat Ruben en ik vol met snot zitten, oke... dat zijn misschien wel de oorzaken. Maar toch... voor het eerst, sinds we weten dat Ruben CF heeft, was ik enorm overstuur dat hij altijd medicijnen moet gebruiken, dat we altijd moeten opletten dat hij goed eet enz enz Ik was er even gewoon heel moe van!!! Gelukkig heeft Theo een brede schouder waar ik goed op uit kan huilen :-) En toch... zijn we enorm dankbaar dat Ruben het zo ontzettend goed doet! We snotteren heel wat af de afgelopen dagen, maar het lijkt gewoon bij een verkoudheidje te blijven.

Reacties

  1. Hoi Esther,

    Ik kan me voorstellen dat het hele CF-gebeuren je soms zomaar ineens bij de keel grijpt. Zeker nu je zwanger bent van Ruben's broertje of zusje. Alles lijkt z'n gewone gangetje te gaan en dan ineens wurmt zo'n gevoel zich naar binnen om zich onbehaaglijk in je buik te nestelen. Bah!
    Het gebeurt mij soms ook nog wel eens, kan ik je melden. Gelukkig gaat het ook vanelf weer over. En tegen de comfortabele schouder van je liefste lief kruipen is een heel goed medicijn!

    Liefs,
    Irène

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

Het plan

pseudomonas

Met de neus op de feiten