family Visser

Dit zijn wij... de familie Visser. Papa (Theo), mama (Esther), Ruben (10) en Lisa (8).

Wij zijn een heel gewoon gezin maar toch ook een beetje bijzonder. Omdat Ruben taaislijmziekte heeft maken we soms hele leuke dingen mee en soms ook nare dingen.

In deze blog vind je onze leuke en minder leuke belevenissen.

vrijdag 5 september 2008

langzaam maar zeker....

Heeeeeeeeel langzaam begin ik me wat beter te voelen. Ben ondertussen in mijn 15de week van de zwangerschap beland. Dus ik ben al genoeg weken ziek geweest :-) Het gaat niet alleen goed met mij, maar ook Ruben doet het nog steeds SUPER. Het is een prachtig ventje en hij ontwikkelt zich zoals het behoord. De foto's zijn afgelopen woensdag genomen dus echt actueel. Wat een kerel hé?!
Grijns
Chameur

2 opmerkingen:

  1. Super leuke foto's :). En hij ziet er inderdaad goed uit!
    Hopelijk voel je je snel weer helemaal beter.

    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cute foto´s!!:)

    Hoop dat je je snel beter voelt!

    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen