zonnige dagen

... en zo komt Ruben de warme dagen door.
Het is een lekker ventje met een pittig karaktertje. Tja goh van wie zou hij dat nu hebben :-) Hij stapt al stevig langs de bank, tafels en stoelen. Vol verwachting kijken we uit naar het moment dat Ruben 'los' gaat lopen. Verder doet hij het super. Eten en drinken moet nog met kunst en vlieg werk. Maar dat hoort ook een beetje bij zijn leeftijd.
Vanochtend las ik op hyves dat er een jonge meid met Cf van 15 jaar afgelopen week is overleden. Ik moet dan wel even slikken.
CF is en blijft een walgelijke ziekte!!!!

Reacties

  1. ik heb dat ook gelezen van dat meisje echt te erg gewoon, maar het is volgens mij wel uitzondering hoor, ik moest wel ff een traantje weg pinken maar we blijven positief he veel liefs linda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

Het plan

pseudomonas

Met de neus op de feiten